14 Aralık 2011 Çarşamba


Herkese merhaba!
 Bu hafta benim için çok yoğun geçiyor. Bir psikolojik danışman olarak 7-19 yaş aile eğitimi alıyorum. Daha sonra kendi okulumda velilerime ben vereceğim bu eğitimi. Pazartesiden beri her gün sabah 9 akşam 5 eğitim alıyoruz. Bizim için bu kadar yoğun olmasına rağmen veliler için 8 hafta boyunca sadece haftada bir gün verilen bir program.
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİM PROGRAMI güzel hazırlanmış, eğer sizin çocuklarınızın okullarında da bu eğitim açılırsa kaçırmayın derim. Çocuklarınızın geçtiği dönemlerin özelliklerini anlayabilmek, onlarla ilişkinizi düzenlemek, sorunlarınızı beraber çözebilmek ve büyümeye giden yolda birlikte adım atabilmek, ona yol gösterebilmek için bence her anne-babanın alması gereken bir eğitim.

Bu yoğun çalışmanın arasında fırsat bulupta sayfama bakamamıştım. Bu gün itibariyle çekilişime 13 kişi katılmış. Hepinize ilginiz için teşekkür ederim. Katılımın son tarihinin 24.12.2011 olduğunu hatırlatıp, katılmak isteyenlerin sadece "sizlere bir hediyem var" başlıklı yazıya yorum bırakmalarını rica ederim. :)

Hediyemin taliplileri: (şimdilik...)
  1. sezobigo
  2. emelden.blogspot.com
  3. meral sanatevi
  4. rengarenk daphne
  5. İlayda'dan hobiler
  6. cimcime
  7. evkuşu
  8. margazit
  9. Beyza sultanın dünyası
  10. marifetli peri
  11. Bir ayda masalı
  12. hayat cafe
  13. AFDMRW

İyi geceler dostlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder