23 Eylül 2012 Pazar

Menekşeler

   Günaydın dostlar,




     Bu menekşeler benim için ilk çok renkli ve seccadelik etaminden daha küçük kareli işim. Sonunda bitti. Bir türlü bitirmek istemedim. Böyle bir şey işlemek çok hoşuma gitti ve bende tadını çıkardım.Ama henüz onu ne yapacağıma karar vermedim. Ya kendi kasnağıyla ya da farklı bir çerçeveyle duvarda yerini bulacak. 



   Bu arada rengarenk iplikler ve daha küçük count'lu kumaşlar o kadar hoşuma gitti ki hemen küçük bir alış veriş yaptım. Tuva yayıncılığın Bahçe ve Çiçek Motifleri kitabı, Keten işlemelik kumaş ve Renk renk iplikler. 

    
Bu da şimdiki işim. Halacığımdan hediye gelen minik çerçevelerim için. Bakalım bu saksıda hangi çiçek açacak. Renkler size ip ucu verdi mi?

   İyi pazarlar.

4 yorum:

  1. Menekşeler çok güzel olmuş. ellerine sağlık. Diğeri de lavanta gibi geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak hanım. Lavanta olduğu çok belli di mi? En kısa zamanda paylaşacağım bitmiş halini.

      Sil