28 Kasım 2012 Çarşamba

Biraz ondan, Biraz bundan, Biraz da şundan

                                             
     Merhaba;
   Havaların hala güzel gittiği bugünlerde başıma gelebilecek en kötü şekilde bronşit oldum :( bir yandan antibiyotikler, iğneler, diğer yandan mandalina, portakal, bal ve zencefilli çaylarla iyileşmeye çalışıyorum. Pazartesiden beri yatıyordum ama bugün biraz biraz kendime gelmeye başladım ve bir şeyler yapmak istedim. Ya da yatmaktan sıkıldım bilmiyorum artık :)
     İlk iş olarak sizin sayfalara göz attım, ne güzel şeyler paylaşılmış bu birkaç günde. Özellikle yeni yıl temalı olanlara bayıldım. Bende sizle bir şeyler paylaşayım dedim ama kalkıp da fotoğraf çekmek zor geldi. Bende makinemdeki eski fotoğrafları bir bir taradım. Altta ki fotoğraflar 2 hafta önce eşim ve Darkla yaptığımız doğa yürüyüşüne ait.

                                      

                                      

                                     

                                      

                                      

                                      

                                     

                                      

                                     
      Bu gezide topladığımız meşe palamutları ve kozalaklarla bir sepet hazırladım ve içine de mum yerleştirdim. Çok hoş oldu. Belki önümüzdeki günlerde fotoğraf çekebilirsem sizinle paylaşırım.

                             
       Bu çerçeveyi birkaç hafta önce Bit Pazarından almıştım. Orjinal haline pek dokumak istemedim ama kendi renginin üzerine ponpon süngerle beyaz boya uyguladım. Tersten eskitme gibi bir şey oldu ama ben bu halini çok sevdim. :)

                                      

    Ben artık kanaviçemi alıp TV'nin karşısına geçeyim. Sıcacık, bergamutlu bir çay ve çikolatalı muffin eşliğinde hepimize güzel bir gün diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder