22 Şubat 2011 Salı

Gecikmiş pazar yazısı!

   Bu pazar günü oğluşumla beraber hazır babamızda evde yokken yaptığımız keyfi fotoğraflamıştım ama ancak bugün yayınlayabiliyorum. Arkadaki koltukta keyif yapan oğlum ve öndeki 2 bıcık ailemizin yeni üyeleri balık ve alık. Bu iki japon sevgiler gününde eşimin bana sürprizi olarak aramıza katıldı. 

  Eee bizimkiler böyle keyif yaparken bende resimdeki malzemelerimi çıkardım kutudan. Banyo için bir süs yapmak niyetindeyim. Çıktı aldığım banyo temalı resimlerim çok hoşuma gitti çünkü. Elmaları kullanmadım ama başka bir projede onları da değerlendiricem. Şimdiden kafamda yerleri hazır. Neyse kullanabileceğim herşeyi döktüm ortaya gördüğünüz gibi.
 Önce resimlerimi ve kabartma yapacağım desenleri kestim manikür makasıyla.
 Daha sonra kendiliğinden kuruyan seramik hamurumu açıp desenlerimi dekupaj tutkalıyla yapıştırdım ve hamur kurumadan kesip çıkardım onları. Daha sonra büyük resimdeki yerlerine yine hamur kurumadan ve dekupaj tutkalını kullanarak yapıştırdım.
 Son olarak da bir firmanın hediyesi olan ve üzerinde magnetler bulunan ferforje panonun (ne diyeceğimi bilemedim.) üzerine yapıştırdım.






  Her türlü süsleme denemesinden sonra sadece minicik pembe fiyonkları kullanmak istedim.Sade olması daha çok hoşuma gitti doğrusu.
      
İşte panomun son hali. Ben çok beğendim ve elime kahvemi alıp karşısında yudumladım. Bir şeyler üretmenin keyfi paha biçilemez. Değil mi?

11 yorum:

  1. ellerinize sağlık ne güzel olmuş.
    (bu arada dün annenizin doğum gününü kutlyan ve de kutunun yapımını anlatmanızı istediğim yorum yazmıştım gelmedimi?)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili sezobigo tekrar baktım yazıya ama mesajın bana ulaşmamış. İyi dileklerin için teşekkür ederim. Kutuyu yaparken; ilk olarak tamamen kapanana kadar yaklaşık 3-4 kat beyaza boyadım. Daha sonra çizgilerin olmasını istediğim kalınlığa göre bantları yapıştırdım. Bu bant nalburlarda satılıyor maskeleme bantı diye. Özelliği çıkarırken boyayı kaldırmaması. Daha sonra bantların arasını lila rengiyle boyadım. tam olarak kurumadan önce bantları çıkardım. Konserve kutularını da aynı yöntemle boyadım. Kapağını ise sadece beyaza boyayıp ince uçlu makasla kestiğim menekşe resimlerini dekupaj tutkalıyla yapıştırarak süsledim. bir daha ki sefere benzer yöntemi kullanarak yaptığım bir çalışmayı fotoğraflayıp yayınlarım. Tekrar yorumun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuş,ellerine sağlık.Bir de güzel anlatmışsın nasıl yaptığını ama ben hiç üç boyutlu çalışma görmedim.Ece 'nin çalışmalarını da izleyemedim o nedenle sanki yapamazmışım gibi geliyor.Çok beğeniyorum bu tarz çalışmaları,tekrar kutlarım çok güzel olmuş!

    YanıtlaSil
  5. aaa, çok hoş olmuş, üretken bir pazar günü hımmm :) ellerine sağlık, kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok çok cici olmuş. Ellerine sağlık. O ferforje detayı ayrı bir güzellik katmış. Belki tel ile de benzer bir görüntü verilebilir. Aynısı olmasa da o havayı yansıtır sanırım:)
    Ayrıca o koltukta yatan tembeli de mıncıklayıp gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  7. yorumuma cevap yazdığın ve de yapacağın işi nalatığın için teşekkür ederim
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. SJ ve Maya'nın cicileri yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Sevgili colette; benimde ilk boyutlu denemem diyebilirim. Daha önce yakından bir çalışma da görmedim. sadece Ece Aymer'in sitesinde anlattığı kadar biliyordum. Bence denemelisin. Belki de en risksiz yöntem diyebilirim.
    Sevgili marifetli peri; teli şekillendirebilir miyim şekillendirebilir miyim bilmiyorum ama daha farklı materyallerle denemelerim olacak. Yine buradan paylaşırım.

    YanıtlaSil
  9. Yaptığınız bu güzel şeylere bayıldığımı söylemek isterim.Nasıl hoş olmuş gerçekten ellerinize sağlık..Bir firma hediyesi ancak bu kadar güzel değerlendirilebilir:)))

    YanıtlaSil
  10. Yorumun için çok teşekkür ederim sihirli günce.

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil