21 Şubat 2011 Pazartesi

İyi Haftalar!

  Dün annemin doğum günüydü. Geçen yıl doğum günü hediyesi olarak vermek için boyadığım ahşap kutuyu ancak bu yıl ki doğum gününde yetiştirebildim. Aslında elim bu kadar ağır değildir. Neden bu kadar uzun sürdü bilmiyorum ama annemin doğum gününe yetiştiremediğim için bir türlü elime almak içimden gelmemişti. Tabi canım annem bu durumu anlayışla karşıladı ve bana "Anne hediyeni bitiremedim" dememe rağmen "Olsun kızım" diyebilmişti. 
  Bu kez aldım elime kutuyu boyadım, vernikledim. Bir de takım olsun diye konserve kutusundan 2 küçük kutu ekledim. Ben mumluk olarak düşünmüştüm ama her işe yararlar. Yanlız lila rengini kendim oluşturduğum için tam tonunu tutturamadım. Yinede fena olmadılar. Annemde beğendi.
   Menekşe desenlerini dekupaj yaptım. Çizgileri ise maskeleme bantıyla oluşturdum.Bu arada yatak örtümle de çok uyumlu çıkmışlar. Değil mi?









Tadını uzun uzun çıkarabileceğimiz keyifli bir hafta dileğiyle!

3 yorum:

  1. Kutu ne şirin olmuş, renkleride harika. Annen güle güle kullansın. :)

    Ayrıca doğum günüde kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. wonderful creations with fantastic colours!

    many hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim hobi vakti ve Basslady! Bu arada 41 kişi olmuşuz. 41 kere maşallah o zaman :))

    YanıtlaSil