10 Mayıs 2011 Salı

HAFTA SONUNUN ÖZETİ


               Herkese merhaba!
Cuma günü hıdırellez şenliklerine gitmeyi ne çok istediğimi anlatsam da yağmur ve fırtına tüm hayallerimi suya düşürdü. Bende bu moral bozukluğuyla aldım elime boş konserve kutusunu yeşile boyadım. Süslemek için birşeyler ararken elime geçen eski yeşil kolyeyi dolamak aklıma geldi. Şimdilik böyle kullanırım. İçine birkaç gül yerleştirdim ama o halinin fotoğrafını çekmemişim.

Cumartesi günü alış verişe çıktığımızda paşabahçe'nin bu yeni çay bardağı setini gördüm. Bardakların büyüklüğü çok hoşuma gitti. Ben iki yudumda biten çayda hiç zevk almıyorum. Benim bardağım biraz doyumluk olmalı. Bir de çay bardağının tabağın içinde lıngır lıngır sallanmasından hiç hoşlanmam. Bu bardak ise tabağına cuk diye oturuyor. Kısaca görür görmez bu benim için yapılmış dedim ve fiyatının çok uygun olmasıyla birlikte hemen aldım. Tek dezavantajı 4'lü olması ama biz zaten toputopu iki kişiyiz. 
 Pazar sabahı anneler gününde annelerimizden uzak olmanın verdiği buruklukla şimdi annemin yanında olsam ona böyle bir kahvaltı hazırlardım dedim ve eşimle birlikte yeni bardaklarımızı da kullanarak böyle bir kahvaltı hazırladık. Her ne kadar annelerimiz yanımızda olmasa da biz afiyetle yedik her şeyi. Ekmekler tamamen eşimin eseri. :)
 Vee haftasonunun bombası! Dark deniz sezonunu açtı. Antalyada yaşasak ve sık sık deniz kenarında yürüyüş yapsak da Dark hep uzaktan bakmıştı denize ve girmek için hiç çaba sarfetmemişti. Bu kez ben dizlerime kadar suya girip gel oğlum diyince koşarak suya atlayıp yüzmeye başladı. O kadar hoşuna gitti ki sudan çıkıp çıkıp tekrar girdi. Şimdilik benden bu kadar :)

2 yorum:

  1. Çay bardaklarına bayıldım bende paşabahçeden bakmalıyım, saol tatlım..

    YanıtlaSil
  2. beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil